sâmbătă, 4 decembrie 2010

Reteta minune pentru vindecarea spondilozei cervicale

Reteta pe care v-o propun a fost incercata pe mine insumi, cu rezultate excelente. Bolnav de spondiloza cervicala, dupa doi ani de tratament m-am  vindecat in totalitate.
O stiu de la o ruda care lucreaza in China. Am  recomandat-o si altor persoane, cu rezultate foarte bune.

1. Se ia un prosop si se ruleaza pe lungimea lui. Se trece pe dupa cap la  nivelul urechilor, se apuca de capete cu mainile si se trage de capete in  fata, in vreme ce cu capul se opune rezistenta. Se incepe cu o forta
moderata, apoi se apasa mai tare, in reprize de cate 4-5 secunde.
2.  Acelasi prosop rasucit se pune pe crestetul capului. Se trage de capete cu mainile  in jos, vreme ce cu capul opunem rezistenta impingandu-l in sus. Si aceste exercitii se fac tot in 3-4 reprize, a 4-5 secunde, alternativ cu cele  prezentate mai sus. Ele se efectueaza in fiecare dimineata, in picioare  sau stand pe un scaun. In cazuri rebele, recomand efectuarea exercitiilor si  seara, inainte de culcare. Rezultatele binefacatoare apar dupa 3-4 zile. 
Pentru a nu mai avea niciodata probleme, e bine ca aceste exercitii sa fie  practicate toata viata.

SURSA: Comunitatea Netlog Romania

29 de comentarii:

  1. Un exercitiu simplu si probabil eficient,multumim celui care-l face cunoscut pt. ai ajuta pe cei suferinzi.Respect!!!!!!!!!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc frumos, sper sa dea randament. Va tin la curent.

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc frumos, sper sa dea randament. Va tin la curent.

    RăspundețiȘtergere
  4. foarte buna metoda..am probat si chiar da randament...aveam o durere de spondeloza incat nici noaptea nu ma lasa sa dorm..vazand articolul am zis hai sa probez si chiar in a 2 zi deja a inceput sa ma lase...incercati!

    RăspundețiȘtergere
  5. remediu foarte bun...te pui cu chinezii...am avut o durere de spondiloza ce nu ma lasa noaptea sa dorm,apoi am vazut aici articolul si am zis hai sa incerc si chiar a dat randament a 2 zi ...incercati!

    RăspundețiȘtergere
  6. Extraordinar,chiar acum aflindu-ma la calculator,am luat prosopul si am facut exercitiile ,am simtit deja cum se diminueaza durerea cu care m-am trezit,de dimineata.De acum voi face zilnic.

    RăspundețiȘtergere
  7. Am o durere insupotabila , din aceasta seara incerc, sper sa functioneze, multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  8. Ma bucur ca v-am descoperit!Multumim pentru retete si il rugam pe Bunul Dumnezeu sa va dea multa sanatate.

    RăspundețiȘtergere
  9. Pare o simpla amăgeală. Am practicat dar fara succes.

    RăspundețiȘtergere
  10. Capul trebuie ținut în sus x se poate și aplecat? Merge bine cu capul sus, aplecat ma cam doare. După o zi ma simt excelent, față de ieri că eram blocat pe toata coloana.Incerc și pe lombara că am și acolo probleme.Daca zici că te-ai vindecat in 2 ani, de ce trebuie făcut toată viața?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. pt ca exercitiile pt spondiloza cervicala se fac,chiar daca te simti bine,in fiecare zi,toata viata,evident!

      Ștergere
  11. Se vede ca merge! Dar capul trebuie tinut drept x merge si plecat?Am incercat si cu capul plecat dar doare dupa.Oare functioneaza si pt zona lombara? Dupa doar o zi ma simt altfel,arsurile si durerile sunt ca acum 5 ani knd boala debuta si eu o tratam cu indiferenta ,ca pe o simpla durere de mijloc si ceafa...

    RăspundețiȘtergere
  12. Intrucat ideea este sa functioneze circilatia periferica care antreneaza muchi vase nervi. Puteti face orice activeaza zona, cu prosopu, cu mainile, cu orice altceva. Multumim.

    RăspundețiȘtergere
  13. Pentru cei care au dureri genunchi din cauza depunerilor , osteofite, ciocuri,mersul in genunchi

    RăspundețiȘtergere
  14. Dumnezeu sa va ajute!Eficient exercitiu!

    RăspundețiȘtergere
  15. am incercat si chiar se simte o usurare .multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  16. An citit lucruriintersante

    RăspundețiȘtergere
  17. spondiloza inseamna tasarea vertebrelor, cum sa impingi capul in prosop??..aceasta inseamna o tasare si mai mare plus compresiune pe nervi!!(am incercat si eu si imediat s-au simtit furnicaturi la membre).Am facut masaj la un chinez..el tragea capul in sus pentru a deplasa vertebrele si pentru a mari spatiile de iesire a nervilor, deci total invers.

    RăspundețiȘtergere
  18. Gresiiit!! Spondiloza inseamna tasarea vertebrelor si a spatiilor medulare. Opunand rezinstenta capului, vertebrele se taseaza si mai mult prin apasare, se compreseaza nervii!! Am fost la masaj chinezesc, si chinezul imi tragea capul in sus fara rezistenta pentru a mari spatiile dintre vertebre si canalul de iesire a nervilor ceea ce este si logic. Trebuie mers la un cabinet de masaj condus de un doctor pentru a se examina coloana cervicala!! Am avut si coloana cervicala putin stramba si mi-a indreptat-o prin miscari corecte ale capului. Nu toate miscarile sunt bune pentru toti..trebuiesc personalizate. Stiu ca nu sunt bani dar o radiografie si un consult trebuie. Daca faceam asta de la inceput, fara sa caut ,,remedii de casa,, scapam de multe neplaceri. Asa ca atentie mare!!

    RăspundețiȘtergere
  19. Aveam dureri groaznice din cauza spondilozei cervicale.in timp ce citeam postarea si comentariile am zis sa incerc si eu.functioneaza la mine durerea a scazut mult in intensitate.fac mereu dimineata si seara acest exercitiu plus altele.deci recomand..incercati cu incredere.

    RăspundețiȘtergere
  20. Am incercat exercitiu.functioneaza.incercati cu incredere

    RăspundețiȘtergere
  21. Aveam dureri groaznice din cauza spondilozei cervicale.in timp ce citeam postarea si comentariile am zis sa incerc si eu.functioneaza la mine durerea a scazut mult in intensitate.fac mereu dimineata si seara acest exercitiu plus altele.deci recomand..incercati cu incredere.

    RăspundețiȘtergere
  22. Am facut tratament medicamentos, fizioterapie, masaj, acupunctura dar nici o ameliorare! Ar fi o minune sa ajute aceast remediusi asa repede, de maine incerc.

    RăspundețiȘtergere
  23. Felicitari pentru sfat!!!

    RăspundețiȘtergere
  24. Am sa încerc pt ca am dureri de cap și ameteli, multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  25. ..incep sa vad cum este...multumesc...

    RăspundețiȘtergere
  26. Va multumesc,si la mine a funcționat, folosesc exercițiul de o săptămînă si deja ma simt mult mai bine.

    RăspundețiȘtergere
  27. Va multumesc,si la mine a funcționat, folosesc exercițiul de o săptămînă si deja ma simt mult mai bine.

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...