marți, 29 iulie 2014

Cum alegi imprimanta perfecta?

Este greu de realizat un Top 5 al imprimantelor existente pe piata din Romania si asta datorita varietatii ofertei dar si cererii consumatorilor.

Unii isi doresc o imprimanta sa o foloseasca acasa, altii un multifunctional de birou cu care sa poata lucra la scara mare si nu in ultimul rand mai exista o categorie a celor care doresc un multifunctional cu care sa poata face treaba acasa fie ca este vorba de printat, scanat, trimiterea unui fax sau altceva.

Pana la acest moment am fost in postura de a testa toate aceste 3 alternative: folosirea unui masini multifunctionale de dimensiuni mari la serviciu, a unui imprimante profesionale acasa, si a unui multifunctional de ultima generatie.

Tin minte inca si acum perioada anilor de facultate cand alergam sa scot proiecte peste proiecte la serviciile din oras, si la un moment dat enervandu-ma am zis ca pana aici, trebuie sa imi achizitionez si eu sa nu mai alerg de colo colo si sa platesc aiurea.

Si asa mi-am luat primul meu Epson, o imprimanta color cu care puteam printa diverse documente inclusiv cu cartuse compatibile. Calitatea imaginii nu a lasat de dorit pe parcursul utilizarii. Am folosit-o vreo 6 ani pana cand a crapat  incat era mai rentabil sa cumpar alta noua decat sa o repar pe cea veche.

In prezent detin un multifunctional HP luat la oferta cu putin peste 200 de ron care isi face treaba bine si la o calitate excelenta. Aveam dubii inainte de alegerea acestui multifunctional, dar imprimantele actuale nu se compara cu generatiile anilor 2000.

Si totusi dupa o utilizare normala, nu cred ca am printat mai mult de 120-140 pagini alb negru si color multifunctionalul a ramas fara cerneala!

Daca la vechiile copiatoare, Epson cel putin, puteam gasi cartuse noi la preturi decente (totusi nu originale) la imprimantele HP din aceasta generatie exista 2 variante:  reincarcarea cartuselor , dar destul de riscanta din cauza problemelor aparute la reincarcare, sau achizitionarea unora noi care reprezinta cam 50% din pretul curent al multifunctionalelor.

De ce naiba sunt atat de scumpe?!

Si tot cautand pe Internet diverse variante de cartuse mi-au cazut ochii pe site-ul http://www.cissmarket.ro un site ce afirma: “Adio consumabile scumpe. Acum puteti reducere costurile de tiparire cu pana la 95% comparative cu pretul cartuselor normale pe piata”.

Acest lucru inseamna achizitionarea si utilizarea unor imprimante ce printeaza pe baza unui sistem continuu de alimentare cu cerneala: CISS.

Pe langa consumabile, site-ul comercializeaza si o gama larga de imprimante cu CISS.

Avantajele folosirii unei imprimante pentru acasa:

-       - Raspunde solicitarilor diverse care pot aparea in familie: de la tiparirea proiectelor de studiu, pana la tiparirea pozelor din vacanta sau scanarea si copierea unor acte;
-         - Posibilitatea de a utiliza sistemul WIFI, pentru a putea trimite de oriunde din casa si de pe orice device, date care pot fi printate rapid;
-        -Spatiul ocupa un loc important si de aceea este bine ca aceasta imprimanta sa aiba dimensiuni reduse si sa se poata fixa cu usurinta in orice colt al casei.

Dintre imprimantele de pe site urmatoarea mi-a atras atentia in mod deosebit: Epson Expression Home XP-215 cu CISS
Mi-au placut multifunctionalitatile, pretul si posibilitatea de a folosi cartusele CISS.



Va recomand sa incercati si voi. :) 


2 comentarii:

  1. buna! chiar sunt interesata de o imprimanta dar nu m-am hotarat deloc la care sa raman. buna ideea, ma documentez... pretul este mare dar se amortizeaza - asta e clar!

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...