marți, 28 decembrie 2010

Retete sanatate - pentru intarirea sistemului imunitar, prevenirea stresului, gripei sau problemelor circulatorii



Regimul alimentar e bine sa fie modificat la sfarsitul toamnei pentru intarirea sistemului imunitar, prevenirea stresului, gripei sau problemelor circulatorii. Reguli de alimentatie

1. Consumarea de citrice cam la 70-80 de minute dupa micul-dejun. Acidul citric, ca si unele vitamine continute, mai ales de lamaie si grepfrut, se absorb ideal dupa masa de dimineata, in jurul orelor 9:30-10:45.
2. Alimentele si bauturile cu gust acru trebuie evitate inainte de orele 11:20-13:00 de femei si 12:20-14:00, de barbati. Gustul acru impiedica absorbtia unor acizi organici de importanta vitala pentru sanatatea ficatului.
3. Mancarea fierbinte, inghitita cu repeziciune, declanseaza o puternica reactie de incetinire a absorbtiei de calciu.
4. Alimentele otetite (muraturile) nu trebuie servite dupa orele 22:30. Acidul acetic (din otet) blocheaza la 64% dintre femei buna absorbtie a vitaminei D si, implicit, deregleaza calcemia.
5. Pentru o buna protectie anti-stres, este recomandat somnul cu fata in sus, dupa inghitirea unei linguri de zahar (in cazul in care nu aveti probleme cu glicemia!)
6. Buna absorbtie a tuturor mineralelor, vitaminelor este direct dependenta de planificarea meselor la ore exacte.
7. Oferiti organismului dumneavostra protectia de care are nevoie prin Omega-3 si vitamina C de la Naturalis.

Sursa: http://www.slabsaugras.ro/

Niciun comentariu:

Trimiteţi un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...