vineri, 15 iulie 2011

Dieta Montignac - Noutati!



Aceasta dieta ( dieta montignac) este inspirata din bucataria frantuzeasca ceea ce face ca anumite alimente cum ar fi vinul rosu, ciocolata si branza sa nu fie interzise!
Montignac a vandut peste 15 milioane de carti iar dieta sa a fost adoptata si de celebritati precum Regina Beatrix a Olandei etc

FAZA 1

Consumul de alimente cu indice glicemic foarte scazut, de 35 sau chiar mai putin. Urmareste mai jos o lista actualizata a produselor cu indice glicemic scazut. In aceasta faza este incurajat consumul de proteine de peste sau legume.



FAZA 2

In aceasta etapa trebuie sa mentinem tot ce am pierdut in prima etapa si sa consumam alimente cu indice glicemic mic sau mediu.




Si aceasta faza ca si cea anterioara ar trebui sa devina un stil de viata!


PRACTIC: Ce mancam cand tinem dieta Montignac?

La micul dejun: fie proteine si lipide: ceai de plante, un our fiert, sunca slaba, branza dietetica, cafea. Fie carbohidrati si fibre: fructe sau cereale integrale, paine de secara, gem dietetic, marmelada sau magiun fara zahar, cafea.

La pranz: supa de rosii, salata bulagreasca cu branza, sunca slaba sau oua fierte, omleta cu ciuperci, peste, gratar de pui sau fasole pastai. Sunt recomandate legumele cu exceptia cartofilor si a morcovilor.  Gustare optionala: migdale sau nuci.

La cina: Fie carbohridati si fibre: supa de legume, legume la abur, salata fructe. Fie proteine si lipide: sunca slaba, iaurt dietetic, branza de vaci cu 0% grasime.

Daca am mancat carne la pranz nu mai mancam la cina.

SUCCES LA SLABIT!!! cu  Slim&Fit - Produs de Slabit

Niciun comentariu:

Trimiteţi un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...